سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

سخن‌هایی درباره عدم بهانه دادن به (رژیم صهیونیستی) به میان آورده شد. در آن روزها اگر می‌خواستیم به این منطق گوش فرا دهیم، اسرائیل تا کنون در بیروت و جبل (عامل) باقی می‌ماند. شهرک‌سازی می‌کرد و کابینه تعیین می‌کرد و کشور را اداره می‌کرد و گزینه‌های سیاسی‌اش را تحمیل می‌کرد.آب‌های ما را به غارت می‌برد. اگر به آن منطق گوش می‌دادیم، منطقی که همه اقدامات دشمن اسرائیلی ‌را تنها واکنشی طبیعی و موجه به عملیات مقاومت می‌دانست در ان صورت همه امور به دست اسرائیلی‌ها می‌افتاد.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/11/28::: ساعت 9:28 عصر

دکتر الهام در ادامه با انتقاد صریح از سخنان اخیر دکتر روحانی گفت: این تصمیم امروز نه تنها به تصویب مجلس نرسیده بلکه هیچ کس از متن بدون شبهه آن هم مطلع نیست. آقای رییس جمهور میگوید توافقنامه ژنو را نقد کنید ولی توضیح نمی دهد چه چیز را نقد کنیم وقتی متنی وجود ندارد! لطفا متنی را در اختیار کارشناسان بگذارید تا نقد شود. این سخن هم خیلی بد است که نقادانی که بخشی از متن را نقد می?کنند متهم کنیم به کم سوادی.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/11/28::: ساعت 9:27 عصر

این در حالیست که مهم‌ترین مخالف نظارت بر حوزه‌های علمیه اهل سنت در حاضر در سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید می‌باشد، حال باید منتظر ماند و دید که دولت بین رضایت عبدالحمید و مراجع تقلید و مصلحت‌های نظام و مردم در جنوب شرق کدام را برخواهد گزید؟ هر چند که تاکنون علائم مثبتی در اینباره مشاهده نشده است.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 92/11/28::: ساعت 9:25 عصر

راهپیمایی امسال و طنین فراگیر «مرگ بر آمریکا» می‌تواند تودهنی مناسبی به همه این خنده‌ها و کرنش‌ها در برابر نماد استکبار جهانی باشد و حق هم هست؛ چرا که انقلاب 57 بر پایه و اساس استکبارستیزی شکل گرفت و روح الله کبیر هم احیا کننده شعار قرآنی «مرگ بر آمریکا» بود.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/11/24::: ساعت 6:10 صبح

* مشاور روحانی کراواتی شد+تصاویر

سایت مشرق نیوز در خبری نوشت: رئیس‌جمهور باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی - ایرانی رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

ادامه خبر را اینجا بخوانید.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/11/20::: ساعت 9:45 عصر

تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 08:00
 
ظاهرا، قصه پر غصه ی توهین ها و زخم زبان های وقت و بی وقت به منتقدان - به ویژه اگر اساتید و دانشجویان انقلابی باشد- همچنان ادامه دارد.
سوالات یک بی‌سواد مزدور از رئیس جمهور!

جهان نیوز - مهدی بلوکات: یادم هست دوران دانشجویی، وقتی در سال های حاکمیت دولت آقای خاتمی، انتقادی می کردیم، یا در تجمعات و برنامه های دانشجویی شرکت می کردیم و یا بیانیه و نامه ای بر خلاف میل مسئولان دولتی می نوشتیم، سریعا مدیران وقت و رسانه های اصلاح طلب و حتی مسئولان عالیرتبه دولتی، ما و سایر دانشجویان را «عده ای چماق به دست مزدور» ، «وابسته به نهادهای نظامی و امنیتی» و «افراطی گرا و خشونت طلب» می خواندند که بایستی مورد غضب و برخورد دستگاه های مربوطه قرار گیریم.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/11/20::: ساعت 3:3 عصر

این سوال جدی برای افکار عمومی به وجود آمده است که آیا، آنچنان که دولت برای تعیین مجری برنامه های رئیس جمهور در رسانه ملی حساسیت به خرج می دهد، برای مصاحبه های مشابه آقای روحانی در رسانه های خارجی همچون سی ان ان، سی بی اس، الجزیزه و .. و تعیین مجری آن برنامه ها نیز حساسیت بخرج می دهد یا اساسا می پذیرد که تعیین مجری و شیوه گفتگو در حیطه اختیارات رسانه برگزار کننده این گفتگوهاست!؟


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/11/17::: ساعت 9:48 عصر



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/11/16::: ساعت 9:3 عصر

مهرداد بذرپاش
بذرپاش در واکنش به بی‌سواد خطاب کردن منتقدان توافق‌نامه ژنو:
ادب مرد به ز دولت اوست/سوادتان در توزیع سبد کالا کاملاً نمایان بود

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به بی‌سواد خطاب کردن منتقدان توافق‌نامه ژنو توسط رئیس‌جمهور گفت: ادب مرد به ز دولت اوست.

 

حسن روحانی
رئیس‌جمهور در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها:
چرا فقط یک عده معدود کم‌سواد باید از توافق ژنو حرف بزنند/ اساتید فقط به فکر مقاله ISI نباشند؛ رها کنید این شرک‌ها را

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی انتقادات از توافق ژنو گفت: چرا فقط یک عده معدود کم‌سواد که از جایی خاص تغذیه می‌شوند، باید از توافق ژنو حرف بزنند اما اساتید دانشگاه‌های ما خاموشند؟

 



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/11/15::: ساعت 11:49 عصر

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 67

بازدید دیروز: 6 کل بازدید :2485150

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<