سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خوش نیّت گردد، پاداشش فراوان شود، زندگی اش خوش گردد و دوستی اش [بر دیگران [لازم شود . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
ای معاویه! شنیدم اظهار خوشحالی و شادمانی کرده ای! آگاه باش! قسم به خدا با مرگ حسن بن علی هرگز قبر تو پر نمی گردد و کوتاهی عمر با برکت او بر عمر تو نمی افزاید. او رحلت نمود و حال آنکه وجودش بهتر از تو بود. اگر امروز ما گرفتار فقدان آن وجود مبارک شده ایم، قبلا به چنین مصیبتی در رحلت رسول خدا(ص) مبتلا گشته بودیم، و لیکن خداوند سبحان با تعیین جانشین نیکو، آن را جبران نمود.


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 93/9/30::: ساعت 9:45 عصر

محمدجواد ظریف در توصیف طرح مذکور می گوید: «مولفه های مهمی برای ایران در آن طرح وجود داشت، یعنی مولفه ی احترام متقابل». وی ادامه می دهد: «آمریکایی‌ها در پاسخ به طرحی که تلاش هوشمندانه جهت رفع تمام موارد نگرانی دوجانبه بود، آن را به سادگی نادیده گرفتند».


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 93/9/30::: ساعت 9:44 عصر

با مرور سخنان رییس جمهور در یک هفته گذشته مشخص می‌شود که عالی‌ترین مقام اجرایی کشور واکنش چندانی به این حماسه از خود نشان نداده است. دکتر حسن روحانی در سخنرانی‌های متعدد خود که در روزهای منتهی به اربعین حسینی انجام شده است بدون اشاره به این حماسه عظیم، با بی‌تفاوتی از کنار حضور صدها هزار ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین گذشته است. در حالی که در این سخنرانی‌ها به موضوعات حاشیه‌ای مختلفی اشاره داشته است.


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 93/9/26::: ساعت 4:22 عصر

جلوه پررنگ مضامین عاشورایی در مراسم امسال پیاده‎روی اربعین با جهت‎گیری نبرد با داعش/ پناهیان:رزمندگان جبهه‎ها از حضور پرشور مردم و ایرانی‎ها در اربعین روحیه گرفته‎اند

حضور 20 میلیون نفر شیعه و مسلمان در یک اجتماع سالانه، موضوع کوچکی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت،خصوصا اکنون که کشور میزبان این جمعیت یعنی عراق درگیر یک جنگ تحمیلی داخلی از سوی قدرت‎های منطقه‎ای هم باشد، با این حال آنچه مشخص است، تلاش معنادار جریان رسانه‎ای غالب جهانی برای نادیده گرفتن این اجتماع مهم و بزرگ است



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 93/9/19::: ساعت 4:28 عصر

شیخ عیسی قاسم
در نماز جمعه امروز
شیخ عیسی قاسم: روند اعتراضات باید به شکل مسالمت آمیز ادامه یابد/آل خلیفه خوب می‌داند میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی چقدر بود

رهبر شیعیان بحرین با اشاره به لزوم ادامه حرکت مردم برای رسیدن به مطالباتشان تاکید کرد که نباید این حرکت مردم از حالت مسالمت آمیزش خارج شود.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 93/9/7::: ساعت 10:17 عصر

امام جمعه موقت یزد:
کشور را نباید به امید مذاکرات اداره کرد/ پیمان شکنی در ذات آمریکاست
عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه پیمان شکنی در ذات آمریکاست، گفت: اگر آمریکا پیمان شکنی کند دیگر تعهدی بر گردن ملت و دولت مسلمان ایران نیست.


بازتاب بُرنا ::: جمعه 93/9/7::: ساعت 10:15 عصر

باز خوانی بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص فتنه 88؛
سران فتنه می خواستند حتی شعارهای دینی هم باقی نماند/ مساله فتنه و فتنه گران از خطوط قرمز ماست
عده‌اى قانون‌شکنى کردند، ایجاد اغتشاش کردند، مردم را به ایستادگى در مقابل نظام تا آنجایی که می‌توانستند، تشویق کردند، حالا تیغشان نبرید؛ آن کارى که می‌خواستند نشد، او بحث دیگرى است؛ آن‌ها تلاش خودشان را کردند.ایشان (خاتمی) باغی بر نظام اسلامی است و...


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 93/8/29::: ساعت 12:21 صبح

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که همزمان با برگزاری دهمین دور از مذاکرات هسته‌ای ایران و اعضای دائم شورای امنیت به علاوه آلمان صحبت می‌کرد، افزود: «تعلیق موجب می‌شود تا اگر ایران به تمام تعهدات خود در توافق پایبند نماند، بتوان فورا تحریم‌ها را بازگرداند.»


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 93/8/29::: ساعت 12:18 صبح

عصائب
اختصاصی فارس/
فیلم/ عملیات آزادسازی مناطق سامرا، ضابطیه و جرف الصخر در عراق

برای نخستین بار تصاویری اختصاصی از عملیات آزادسازی مناطق سامرا، ضابطیه و جرف الصخر از سوی خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 93/8/29::: ساعت 12:9 صبح

آقا نوری مالکی
رهبر معظم انقلاب در دیدار معاون رئیس‌جمهور عراق مطرح فرمودند
تجلیل از خدمات نوری مالکی در حفظ ثبات، استقلال و پیشرفت عراق/ رویه خوب کمک به دولت جدید را ادامه دهید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به شناخت خوب آقای نوری مالکی از مسائل و مشکلات عراق، فرمودند: رویه شما برای کمک به دولت جدید آقای حیدر عبادی و تلاش برای ایجاد وحدت میان نیروهای مختلف عراق، اقدام بسیار خوبی است که باید ادامه یابد.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 93/8/19::: ساعت 11:18 عصر

   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 65

بازدید دیروز: 62 کل بازدید :2486101

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<