سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

 




همچنین گردانهای القسام 15 عملیات درگیری رودررو و مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی داشت و از 37گلوله ضدتانک و نیز شلیک توپخانه برای هدف قرار دادن تجهیزات نظامی استفاده کرد وتوانست یکی از سربازان رژیم صهیونیستی را نیز به اسارت درآورد و در نهایت تاکید کرد مبارزه هنوز ادامه دارد.
در این هفته نامه که فعلا هر ماه منتشر می شود ، آثار و گفتگوهای ویژه ای هم از سردار سرلشکر رشید ، سرلشکر رحیم صفوی ، امیر دریادار سیاری ، سردار ابراهیم حاجی محمدزاده و همچنین رئیس سابق ستاد مشترک ارتش عراق به چشم می خورد.
جز حضور پرشور مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در روزهای گذشته و در روزهای منتهی به روز قدس امسال هنرمندان جبهه انقلاب نیز با تولیدات هنری خود فعالیت بسیاری را در حمایت از مرد فلسطینیان و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام داده‌اند.
جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی، باردیگر نقاب از چهره واقعی حامیان دروغین حقوق بشر برداشته و ماهیت اصلی آنان را به جهانیان نمایان کرد. سکوت مرگ‌بار کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و کشورهای عربی مدعی جهان عرب و نیز سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی، چیزی جز بی‌اعتنایی به بقای نسل بشریت و آرمان‌های متعالی انسانی نیست.
دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه در جنگ علیه غزه، مثلث «میدان، پایداری مردمی و استقامت سیاسی» تعیین‌کننده نهایی است، تاکید کرد که بر اساس منطق مقاومت، مقاومت در غزه پیروز خواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران در روز قدس، ایران را کانون حمایت از مظلوم فلسطین نام برد و گفت: الحمدالله خلف صالح امام حضرت آیت الله خامنه ای نیز همین راه را دنبال کرده است و ایران در این زمینه سربلند است و همیشه حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین داشته است.
بی‌تردید، امروزه مردم مقاوم غزه را می‌توان مصداق کسانی که « تشنگى و رنج و گرسنگیى در راه خدا به آنان مى‏ رسد» دانست، و قدم برداشتن راهپیمایان در راهپیمایی روز قدس را «برداشتن قدم‌هایی که کافران را به خشم می‌آورد.»
از ساعات اولیه صبح مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی به سمت محل برگزاری نماز جمعه حرکت می کنند. امسال با توجه به جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده است، پلاکاردهایی از کودکان غزه و پیکرهای نمادین کودکان غزه در دست های مردم قرار دارد.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 93/5/4::: ساعت 6:36 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 147

بازدید دیروز: 134 کل بازدید :2486710

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<